SELAMAT BERKUNJUNG KE BLOG PRA-U SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU - TARIKH KEMAS KINI: 30 JANUARI 2019 - 10:20 MALAM SELAMAT MENGHADAPI PEPERIKSAAN SEMESTER 3, ULANGAN SEMESTER 1, ULANGAN SEMESTER 2, DAN SEMESTER 1. SELAMAT BERJAYA.

WARGA PRAUNIVERSITI 2017

banner

Sabtu, 23 Ogos 2014

GURU IKUTI KURSUS PENINGKATAN PROFESIONALISME DI KUANTAN

TUJUH orang guru Pra-U sekolah kita mengikuti Kursus Peningkatan Profesionalisme Guru-Guru Tingkatan 6 di Hotel Seri Malaysia, Kuantan pada 21 hingga 23 Ogos 2014 bersama-sama dengan guru-guru dari SMK Tengku Intan Zaharah, SMK Paka, SMK Ketengah Jaya dan SMK Durian Mas.



Dalam kursus tersebut dianjurkan oleh Pejabat Pendidikan Daerah Dungun, guru yang terlibat ialah Encik Mazlan bin Mohamad, Encik Suhaimi bin Mohd Salleh, Puan Hajah Razifah binti Abd Ghani, Puan Hajah Rosnah binti Hashim, Puan Hajah Fauziah binti Ali, Puan Saira Begum binti Abdul Majeed dan Puan Robiah Husin.

Guru dibahagikan kumpulan mengikut mata pelajaran dan melaksanakan empat bengkel sepanjang tiga hari kursus dijalankan. Pada akhir kursus, setiap kumpulan mata pelajaran menyelesaikan pembinaan modul untuk kegunaan Tutorial STPM Penggal 1 dan Penggal 3 yang akan diadakan pada bulan September ini.


Selain itu, peserta kursus telah membuat lawatan ke SMK Abdul Rahman Talib, Kuantan pada 22 Ogos 2013.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih.