SELAMAT BERKUNJUNG KE BLOG PRA-U SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU - TARIKH KEMAS KINI: 30 JANUARI 2019 - 10:20 MALAM SELAMAT MENGHADAPI PEPERIKSAAN SEMESTER 3, ULANGAN SEMESTER 1, ULANGAN SEMESTER 2, DAN SEMESTER 1. SELAMAT BERJAYA.

WARGA PRAUNIVERSITI 2017

banner

Khamis, 9 Oktober 2014

MOTIVASI DARIPADA PEGAWAI DI PEJABAT PENDIDIKAN DAERAH DUNGUN


PELAJAR Pra-U yang melaksanakan aktiviti mingguan di Surau Al-Ikhlas, hari ini mendengar amanat dan motivasi daripada Penolong Pegawai Pendidikan Daerah Dungun, Unit Pengurusan Sekolah, Tuan Haji Mohd Fadzillah bin Mohd Ibrahim.


Pelajar Pra-U bersama-sama dengan pelajar PT3 dan SPM mengikuti aktiviti bacaan Surah Yasin dan solat hajat berjemaah mingguan yang dijadualkan pada setiap pagi Khamis, mulai 7:30 hingga 8:20 pagi.Majlis pagi ini diketuai oleh Tuan Haji Ghazali bin Abdullah, guru Pendidikan Islam.

Penolong Pegawai PPD Dungun tersebut yang turut sama melaksanakan solat hajat mengambil peluang memberikan perangsang kepada pelajar yang memenuhi ruang solat Surau Al-Ikhlas. Beliau berharap semua pelajar akan meningkatkan usaha menjelang peperiksaan akan berlangsung tidak lama lagi.

Pelajar STPM akan menghadapi Peperiksaan Penggal 3 (2014) mulai 3 November 2014, manakala Peperiksaan Penggal 1 (2015) mulai 13 November 2014.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih.