SELAMAT BERKUNJUNG KE BLOG PRA-U SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU - TARIKH KEMAS KINI: 30 JANUARI 2019 - 10:20 MALAM SELAMAT MENGHADAPI PEPERIKSAAN SEMESTER 3, ULANGAN SEMESTER 1, ULANGAN SEMESTER 2, DAN SEMESTER 1. SELAMAT BERJAYA.

WARGA PRAUNIVERSITI 2017

banner

Khamis, 14 Mei 2015

PENUTUPAN MINGGU SUAI KENAL PRA-U BAWAH SESI 2016

PENGETUA SMK Sultan Omar, Encik Wan Su bin Wan Jaffar menyempurnakan penutupan Minggu Suai Kenal Pra-U Bawah Sesi 2016 di Dewan Warisan pagi ini.


Majlis tersebut diadakan selepas lebih pelajar-pelajar lepasan SPM 2014 mendaftar sebagai pelajar Pra-U Bawah pada 5 Mei 2015 lalu, dan mengikuti Minggu Orientasi di bawah kelolaan Unit Perkhidmatan Bimbingan dan Kaunseling SMK Sultan Omar.

Turut hadir ke majlis penutupan tersebut ialah mantan Pengetua SMK Sultan Omar, Encik Abdul Rahman bin Husin yang kini berkhidmat di Pejabat Pendidikan Daerah Dungun, dan Yang Diperlua PIBG, Tuan Haji Mokhtar bin Omar.

Dalam ucapannya, Encik Wan Su menganggap bahawa pelajar yang mendaftar dan ingin terus belajar di Tingkatan 6 telah memilih laluan yang betul untuk ke universiti awam.

Selain semua guru Pra-U, pelajar Pra-U Atas turut meluangkan masa bersama-sama dalam majlis tersebut dan menyaksikan persembahan daripada pelajar Pra-U Bawah.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih.