SELAMAT BERKUNJUNG KE BLOG PRA-U SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU - TARIKH KEMAS KINI: 30 JANUARI 2019 - 10:20 MALAM SELAMAT MENGHADAPI PEPERIKSAAN SEMESTER 3, ULANGAN SEMESTER 1, ULANGAN SEMESTER 2, DAN SEMESTER 1. SELAMAT BERJAYA.

WARGA PRAUNIVERSITI 2017

banner

Selasa, 13 Januari 2015

GURU MENGIKUTI TAKLIMAT PELAKSANAAN KERJA KURSUS PENGGAL 2

GURU Pra-U yang mengajarkan mata pelajaran STPM Penggal 2 yang terlibat dengan kerja kursus diberikan taklimat tentang pelaksanaan terkini kerja kursus.

Guru yang terlibat ialah Encik Mazlan bin Mohd dan Puan Asniyati binti Ariffin bagi mata pelajaran Pengajian Am yang mengikuti taklimat di Pejabat Pendidikan Daerah Dungun Lama pada 12 hingga 13 Januari 2015, Encik Suhaimi bin Mohd Salleh, Puan Hajah Rosnah binti Hashim dan Puan Hajah Norpishah binti Shafiee bagi mata pelajaran Bahasa Melayu di Pejabat Pendidikan Daerah Dungun Lama pada 14 hingga 15 Januari 2015, serta Puan Robiah binti Husain dan Puan Azliatul Akma binti Othman bagi mata pelajaran Sejarah di Bahagian Teknologi Pendidikan Negeri Terengganu di Marang pada 14 hingga 15 Januari 2015.

Sementara itu, Tuan Haji Md Rahim bin Yahaya, Ketua Bidang Bahasa Melayu merupakan Jurulatih Utama Bahasa Melayu Negeri bertanggungjawab untuk menyampaikan taklimat bagi mata pelajaran tersebut kepada semua guru Bahasa Melayu di Terengganu yang bermula pada 12 Januari 2015 di Setiu.

Pelaksanaan kerja kursus bagi ketiga-tiga mata pelajaran akan bermula pada minggu hadapan dan pelajar harus menyiapkan tugasan masing-masing selewat-lewatnya pada pertengahan bulan April untuk diperiksa oleh guru, dan markah akan dihantar kepada Majlis Peperiksaan Malaysia melalui dalam talian selewat-lewatnya pada pertengahan Mei.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih.