SELAMAT BERKUNJUNG KE BLOG PRA-U SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU - TARIKH KEMAS KINI: 30 JANUARI 2019 - 10:20 MALAM SELAMAT MENGHADAPI PEPERIKSAAN SEMESTER 3, ULANGAN SEMESTER 1, ULANGAN SEMESTER 2, DAN SEMESTER 1. SELAMAT BERJAYA.

WARGA PRAUNIVERSITI 2017

banner

Ahad, 24 Mei 2015

FESTIVAL GERKO PRA-U SMKSO

PENGURUSAN Kokurikulum Pra-U menganjurkan Festival Gerko Prauniversiti SMK Sultan Omar yang melibatkan semua pelajar Pra-U Bawah dan Pra-U Atas bermula hari ini hingga 28 Mei 2015.


Pada hari ini, dilangsungkan pertandingan permainan bola tampar dan bola jaring, manakala pertandingan badminton akan diadakan pada hari Selasa (26 Mei 2015).

Objektif karnival ini diadakan untuk membolehkan pelajar Pra-U mendapat markah kokurikulum, di samping untuk mengeratkan hubungan antara Pra-U Bawah dan Pra-U Atas. Semasa Minggu Suai Kenal Pra-U Bawah pada minggu lepas, pelajar Pra-U Atas tidak dapat mengendalikan aktiviti kerana sedang sibuk membuat persiapan akhir untuk menghadapi STPM Penggal 2.

Selain permainan, diadakan juga pertandingan memasak yang dijadualkan akan dilangsungkan pada 26 Mei 2015, dan pertandingan koakademik yang melibatkan pertandingan forum, pidato, deklamasi sajak, dan menyampaikan berita yang akan diadakan pada 28 Mei 2015.

Pertandingan permainan itu melibatkan pertandingan antara rumah sukan, iaitu Biru, Kuning, Hijau, dan Merah.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih.