SELAMAT BERKUNJUNG KE BLOG PRA-U SMK SULTAN OMAR, DUNGUN, TERENGGANU - TARIKH KEMAS KINI: 30 JANUARI 2019 - 10:20 MALAM SELAMAT MENGHADAPI PEPERIKSAAN SEMESTER 3, ULANGAN SEMESTER 1, ULANGAN SEMESTER 2, DAN SEMESTER 1. SELAMAT BERJAYA.

WARGA PRAUNIVERSITI 2017

banner

Selasa, 26 Mei 2015

MINGGU MESRA PENGGUNA SELAMA DUA HARI

PERSATUAN Prauniversiti SMK Sultan Omar bersama dengan Persatuan Pengguna SMK Sultan Omar, dengan kerjasama Kementerian Perdagangan dalam Negeri, Koperasi, dan Kepenggunaan menganjurkan Minggu Mesra Pengguna selama dua hari mulai pagi ini.


Program ini dirasmikan oleh Pengetua, Encik Wan Su bin Wan Jaffar, dan turut dihadiri oleh Penolong Kanan Pentadbiran, Encik Ruslan bin Haji Ismail, Penolong Kanan Hal Ehwal Murid, Encik Wan Mohd Yusoff bin Wan Mohamad, Penolong Kanan Kokurikulum, Encik Wan Ahmat bin Wan Manan, dan Penolong Kanan Tingkatan 6, Encik Mazlan bin Mohd.

Majlis perasmian diserikan dengan acara menanam pokok yang disempurnakan oleh Pengetua dan Penolong Kanan Tingkatan 6. Selepas itu, pelajar Pra-U Bawah dan Pra-U Atas mengikuti ceramah "Hak-hak Pengguna" yang disampaikan oleh Setiausaha Persatuan Pengguna Negeri Terengganu, Encik Abdul Ghani bin Junid.

Program ini akan diteruskan esok dengan program ceramah dan pameran, "Kempen Hidup Sihat", dan ceramah kepenggunaan daripada Tribunal Tuntutan Pengguna Malaysia. Majlis penutupan program akan dilangsungkan pada tengah hari, yang dijangka akan disempurnakan oleh pegawai dari Kementerian Perdagangan dalam Negeri, Koperasi, dan Kepenggunaan Negeri Terengganu..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih.